Shërbime help desk
Përmes tre zyrave të saj në Tiranë, Shkodër dhe Vlorë, Qendra Kombëtare Burimore ofron informacion të bazuar në studime e kërkime, si dhe asistencë individuale onsite dhe online për OShC-të në të gjithë vendin. Bazuar në nevojat e identifikuara të OShC-ve në rajon ose në përgjigje të kërkesave individuale, nëpërmjet shërbimit help desk stafi i QKB-së adreson nevojat e OShC-ve në secilën prej tre zyrave. Qendra Kombëtare Burimore ofrohen informacion dhe asistencë për çështje si: zhvillimi organizativ, politikat dhe procedurat e brendshme, regjistrimi i një OJF-je të re, menaxhimi financiar, korniza ligjore për OShC-të, raportimi pranë autoriteteve tatimore, skemat e financimit të BE-së dhe mundësi të tjera të financimit; proceset e konsultimit të organizuara nga qeveria, donatorët ose OSHC-të mbi dokumenta të rëndësishëm strategjik; informacion mbi evente publike të hapura për pjesëmarrje për OShC-të përmes një kalendari të detajuar eventesh etj.